szerda, január 21, 2015

Citromos keksz...

készült ma nálam, mert elfogyott a pogácsám...és a teához kell egy kis harapni való, igaz? :)
Régi receptkönyvemben még mindig fedezek fel jó dolgokat, pedig szegény már teljesen "saláta" annyit forgattam.
Hozzávalók
50 dkg liszt
25 dkg RAMA
25 dkg porcukor
1 egész tojás és egy sárgája
fél csomag sütőpor
1 citrom leve
és héja
csipet só


A hozzávalókat összegyúrjuk, fél cm vastagra kinyújtjuk, kiszaggatjuk és halványsárgára sütjük.
 A recept leírása ennyi volt, a többit a "gyakorlott" háziasszony már tudja :D
Én egy kicsit pihentettem a tésztát a hűtőben, addig előkészítettem a tepsiket, a sütőt előmelegítettem 175 °C-ra.

Jó Étvágyat ! :)


1 megjegyzés:

  1. Катя,очень хорошее печенье,лимон дает пикантность....Идея прекрасная,,,когда придут внуки в гости ,сделаем такое печенье вместе с ними.

    VálaszTörlés

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...