vasárnap, március 10, 2013

Kakaós szelet...

...Katika  módra :) Egész héten  járt az agyam, hogy  kellene   készíteni egy jó sütit, aminek kakaós  a tésztája, de ne legyen túl macerás elkészíteni  és  krém is legyen benne.  Átnézegettem a receptjeimet, sok jót találtam, de... mindegyikkel volt valami bajom :)    Egyszerű legyen!   Ez volt a fő szempont.   Végül is a
r é g i r e c e p t k ö n y v e m -ben megtaláltam a megfelelőt.

Nagyon régen meg van a recept, de még sosem sütöttem meg, mert így kezdődik...: 6 db tojás...
Most viszont nem foglalkoztam ezzel :)
Hozzávalók:
6 db tojás
20 dkg porcukor
5 dkg darált dió
10 dkg liszt
5 dkg kakaó
1 ek rum

Az egész tojásokat habosra keverjük a porcukorral. Beletesszük a diót, a lisztet, kakaót és a rumot.
A masszát vajazott, lisztezett tepsibe öntjük és 175°C-on  lassan megsütjük.
Ha kihűlt, kettévágjuk és megtöltjük.
Ugye milyen egyszerű? Én  csokipudingos krémmel töltöttem meg
2 cs Pudingpor
25 dkg RAMA
20 dkg porcukor
2 cs vanilincukor
1 ek rum
6 dl tej
450 g csomag babapiskóta

A  két csomag pudingport megfőzzük a tejjel és a 2 cs vanilincukorral.
A Rámát  habosra keverjük a porcukorral , és a rum. A kihűlt pudinggal összekeverjük.
A krém felét rákenjük a tésztára, aztán jöhet a rumos tejben megforgatott babapiskóta! :D Majd rákenjük a
maradék krémet és...
befedjük a másik lappal, csokimáz a tetejére és...k é s z ! :D
Másnap lehet meózni :))))

A családom szerint nagyon-nagyon jó lett! Hiába tudok! :D
Több képpel  I T T találhattok egy kis segítséget  a süti elkészítéséhez :)





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...