hétfő, december 08, 2014

Tündérsüti....

Ismét felfedeztem :)
Először a látvány ragadott meg, aztán elolvastam a receptjét...és elhatároztam ezt meg kell sütnöm. Igaz a puncs ízű puding nem a kedvencem, meg egyáltalán a puncsos dolgok, de most kivételt tettem, vagy inkább gondoltam másokra is :D
A receptben a töltelék elkészítése keltette fel az érdeklődésemet, úgy gondoltam ha ízleni fog akkor megcsinálom vanília ízzel. Tegnap megsütöttem és alig vártam, hogy ...megkóstolhassam .
A látvány nagyon tetszett...Ma  reggel az volt az első, hogy felvágtam a sütit. Meóztam :D
Tényleg habkönnyű a krémje...finom :)
A receptet I T T találjátok. Most nem változtattam semmin, mindent úgy csináltam ahogy ottan le volt írva, talán annyit hogy a tésztába tettem egy kanálnyi tejfelt.
A siker garantált, jó recept !

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...