hétfő, november 05, 2012

Rácsos almás...

-diós sütim meg lett kóstolva :)
Van egy olyan érzésem, hogy hamar el fog fogyni! Ezért küldök nektek most néhány szeletet :)

Porcukorral megszórva vagy anélkül, lehet választani :)
Régi receptkönyvemből dolgoztam most is, csak egy kicsit megvariáltam a recepteket. Hiába no, tudok :D

A süti receptje a következő :
Tésztához:  50 dkg liszt
1 sütőpor
1 egész tojás
25 dkg cukor
25 dkg RAMA
1/2 cs vaniliacukor
és annyi tejfel , hogy könnyen formálható legyen. Én tettem a tésztába fél citrom levét  és reszelt citrom héjat.
Hűvösre tesszük és addig elkészítjük az almát,
Sok almát megpucolunk, lereszelünk és cukorral , fahéjjal megszórjuk. Ezt is állni hagyjuk.
( Nálam a sok azt jelenti, hogy annyi almát pucolok amit amúgy az almás pitébe szoktam )
Dióhab hozzávalói:
4 tojás fehérje és sárgája
15 dkg porcukor
20 dkg darált dió
A tojásfehérjéket habbá verjük a porcukorral és hozzáadjuk a sárgáját, majd a diót
Most már kivehetjük a tésztát a hűtőből és két részre osztjuk. A nagyobb felét kinyújtjuk és a tepsibe tesszük. Megszurkáljuk és megszórjuk egy kis zsemlemorzsával.
Rátesszük a kinyomkodott almát és aztán a diós habot.
Már csak a rácsozás van hátra a maradék tésztából.
175 °C sütöm kb. 30-35 percig. Ez az én sütőmre vonatkozik. Én csak akkor kapcsolom be a sütőt, amikor már beletettem a tésztát.De szerintem a sütést azt már tudjátok.
Tálaláskor megszórjuk porcukorral!
Ma még lehet jönni meózni, mert szerintem holnapra már nem fog maradni :DD


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...