szombat, március 23, 2013

Statisztika....

...három is lehetne a bejegyzés címe, mert a  Y o u T u b e   csatornám látogatottsága elérte  a 20 000. :)
A legnépszerűbb videóm   az " Almás pitém  ". Talán nem véletlenül, mert tényleg  nagyon finom :) Gyakran szoktam sütni, mint most is. Igaz némi változtatást vittem az elkészítésébe.
A tészta receptjén nem változtattam, szerintem ez a legjobb recept. Az almát is a szokásos módon készítettem.
De! A kinyomkodott alma levében megfőztem 1 cs Vaníliás pudingport, a 3 tojás fehérjét habbá vertem és összekevertem a langyosra hűtött pudinggal. A tészta nagyobbik részét kinyújtottam és beletettem a tepsibe, zsemlemorzsával megszórtam és rátettem a kinyomkodott almát, amit ízesítettem fahéjjal, citrom levével.
Erre ráöntöttem az elkészített pudingos krémet és befedtem a maradék tésztával.
Nagyon jó lett a végeredmény ! :D

I T T   pedig megnézhetitek a kis videómat :) Bár most a zene az nem annyira jó, de le kellett cserélnem, mert az angol szöveget nem értvén, elég ciki zenét tettem alá :) Pedig a zenéje az nagyon jó volt. Azóta  kikérem a "szakértő" véleményét :D


Jó Étvágyat ! :)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...