vasárnap, március 17, 2013

Kakaós....

...lepény  az  én változatomban :) Most nem bonyolítottam a dolgokat, egyszerűen csak összekevertem a hozzávalókat és pudingot főztem. És íme az eredmény :
Hozzávalók:

1 egész tojás
25 dkg porcukor
5 dkg vaj
1/4 L tej
4 dkg kakaó
25 dkg liszt
l cs sütőpor

A tojást a vajjal előbb habosra keverjük, hozzáadjuk a tej felét, a cukrot és a kakaót. Jól kikeverjük és beleszitáljuk a lisztet a sütőporral és a maradék tejjel hígítjuk .  Jól kidolgozzuk és zsírozott, lisztezett tepsibe öntjük. Egyenletes közép meleg sütőben 25-30 percig sütjük.
Kiborítjuk és ha kihűlt , ketté vágjuk és megtöltjük krémmel. A tetejére is krémet teszünk .
A krémet most tejszínes pudingporból készítettem, elkészítését  I T T  megnézhetitek. Egy egész citrom levét tettem a krémbe ízesítésként.
Az eredmény most is kiváló lett ,
már nem sok van belőle...hamar fogy....:D




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...