szerda, január 18, 2012

Régi receptem

Elővettem a régi jól bevált receptes könyvemet , addig nézegettem.....
Ez a süti lett belőle. Még a szomszéd asszonytól kaptam anno és gyakran sütöttem.
Mondhatom , semmit sem felejtettem az évek alatt :)

Sikerült ismét finomat sütnöm.:D Rakéta szelet a neve.




Ez volt a régi bejegyzésem, amit most frissítek :)   Mert mindig  " felfedezek ". Nem írtam ide a receptjét.  Ezt most pótolom. Valamikor feltöltögettem a receptjeimet egy főzős-sütős oldalra amikor még alakulóban volt . De aztán idővel ( szokás szerint ) itt is megnőtt a létszám és már nem volt olyan  "bensőséges" a hangulat...így befejeztem. A receptjeimet megtalálhatjátok, még ott. Onnan teszem ide a linket Rakéta szelet .
A  süti készítéséről még több képet találhattok   I T T ill. megnézhetitek a többi süteményeimet és "rongyaimat" . :)


1 megjegyzés:

  1. Én csatolnék szabolcsi népdalokat, csak nem reklamálna senki - a halottak nem beszélnek ;-)
    Na, jó ez morbid volt, de nincs jogdíj.

    VálaszTörlés

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...