vasárnap, január 08, 2012

Akciós volt! :D

A túró a boltban, nem tudtam ellenállni, meg már ki akartam próbálni az alap tésztát egy másik túró töltelékkel, szóval vettem két csomaggal :)

http://www.receptlap.hu/szakacs_adatlap/431 itt található a tészta receptje, a túró tölteléken módosítottam egy kicsit, 1 tojás sárgáját  tettem bele és így négy tojás fehérjét vertem habbá, nem sajnálva belőle a citrom levét is, igaz egy kicsit lazább lett, de most megszórtam búzadarával  az alsó tészta lapot, mielőtt ráöntöttem volna a túró masszát.

1 megjegyzés:

  1. Én is nagy akció-rajongó vagyok :-)
    Viszont egy cukrász barátnőmtől hallottam, ha sütünk, akkor célszerűbb nem a fél kg-mos, hanem a negyedkilós túrót venni, mert az a jobb a sütikbe.
    (Nem a mennyiség miatt, hanem más az állaga)

    VálaszTörlés

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...