hétfő, január 02, 2012

Egyszerű.....

és hamar elkészíthető túrós süti. A túrót más szándékkal vettem, de végül is megmaradt. Ne vesszen kárba, hát nézegettem a recepteket , járt az agyam, kombináltam mit is süssek. Ezt látva "kisfiam" megjegyezte:" Egyszerűt süssél".
Így , egyszerű lett, amit sokszor készítettem, pont ez okból kifolyólag.:)
Természetesen kis animációt is mellékelek, ha van kedvetek nézzétek meg. Sőt a süti receptjét ide is feltöltöttem:
http://www.receptlap.hu/recept/egyszeru_turos_5552
Sokszor benézek ide is, jókat "eszem" :)))
A videónál is feltettem a receptet és most már lassítani is tudom az oldalt! Korábban nem jöttem rá, de most addig kattintgattam, amíg  "felfedeztem" mi is a teendő! :D
Remélem nem felejtem el!
Majdnem elfelejtettem a linket...... :)
http://youtu.be/2LA3w12017M

1 megjegyzés:

  1. "A túrót más szándékkal vettem"...
    így halnak el a nagy ötletek... kinek a hátára vette eredetileg?

    VálaszTörlés

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...