vasárnap, február 01, 2015

Tejszínes fokhagymás csirkecombok

....születésnapi menüben :) Egy kicsit változatossá akartam tenni  a mai ebédet, hiába no telik- múlik az idő és ismét egy évvel "öregebbek" lettünk.  A desszertet még tegnap elkészítettem I T T megnézhetitek a receptet, most négy lapban sütöttem és citrom krémmel töltöttem :)
  Hozzávalók :

2 csirkecomb
1 ek Kotányi fokhagymás
sültcsirke fűszerkeverék

sajt
l db tojás
tejszín

A csirkecombokat  a fűszerkeverékkel és kevés olajjal  bedörzsöljük, állni hagyjuk.
Az egész tojást felverjük és megforgatjuk benne a húst, utána meg a reszelt sajtban.

Beletesszük olajjal enyhén kikent tepsibe és lelocsoljuk a tejszínnel. Fóliával  lefedjük és 200 °C  hőlégkeveréssel  sütjük, míg a csirkecombok meg puhulnak. Akkor levesszük a fóliát ,  még megszórjuk egy kis reszelt sajttal és megpirítjuk a tetejét.
Én krumplipürét csináltam hozzá, mi így szeretjük.     " krumplit krumplival" :D
Mondhatom jó laktató  lett, de azért meóztunk a sütiből is :) Finom  mind a kettő !
Jó Étvágyat ! :)






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...