szerda, augusztus 01, 2012

Katika felfedez...

...hiába, no , mindig felfedezek valamit. :)   Zseni vagyok :D  Lassan de biztosan  haladok a számítógép használatában.  Más blogokban láttam a bejegyzések alatt képes ajánlásokat a korábbi írásokból.
Természetesen én is szerettem volna színesíteni a blogomat ezzel a modullal.
Ma eljött a napja, hogy ezt meg is tegyem ! :)   Nem volt egyszerű.   De megcsináltam!!! És  Egyedül! :D
http://www.linkwithin.com/learn    A modult ezen a linken találjátok, igaz minden angolul van ( ma már ez természetes ), d e  vannak képek a a "gyengébbek" kedvéért. Így nekem is sikerült. Mit szóltok, ügyes vagyok? :))))

4 megjegyzés:

  1. Nekem nem sikerült ezt felrakni, a lányom csinálta... na, persze... némi könyörgés árán.

    VálaszTörlés
  2. Próbáld meg ezen a linken, szerintem te is megtudod csinálni :)
    Ha már nekem is sikerült :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. naná, hogy nem figyel... hogy a lányom megcsinálta :-)
      persze... csak ír, de nem olvas ;-)

      Törlés
  3. Nem csodálkozni! :) Ebben a korban má....

    VálaszTörlés

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...