szerda, augusztus 15, 2012

Eltelt egy év....

                                                                                                                             Régi receptkönyvem
amióta elkezdtem a felfedezéseimet leírni ebbe a blogba. A legnépszerűbb bejegyzésem linkjét láthatjátok.
Sok minden történt velem az eltelt évben, sok mindent felfedeztem és igyekeztem ezeket veletek is megosztani :) Igaz szerettem volna visszajelzéseket is kapni...
Nem bonyolult bejegyzéshez hozzászólni, csak be kell jelentkezned : Megjegyzés írása - itt  ki lehet választani milyen profillal jelentkezel be, aztán a "közzététel" gombbal el tudod küldeni a hozzászólásodat.
Aztán már csak ki kell jelentkezned a profilodból és kész :)))
Remélem segítettem :) és ti is elindultok a felfedezés útján :D Én meg örülni fogok a hozzászólásoknak.

4 megjegyzés:

  1. Csak morog, meg morog ;-)
    Engem nem szokott zavarni, ha a blogomba nem tesznek bejegyzéseket. Ha van kedvük írnak, ha nincs kedvük nem írnak. Sokszor nincs is időm reagálni rá, biztosan meg is szoktak sértődni érte :-(
    Úgy gondolom, ha csak egy embernek örömöt szerzünk blogírás terén ebben a rohanó világban, akkor már azért "megérte" :-)
    Tudod Katika, hogy nem az számít, hogy rengeteg barát legyen, hanem "csak" egy-kettő... kinek mennyi, de az igazi legyen és nem hamis :-)
    De, kiszúrok Veled, mert hozzászólok sokszor, aztán kénytelen leszel olvasgatni...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Juhizs, jót írtál- mint mindig- csak az igaz barátok maradtak meg nekem - az az egy :D -De nem várok én mindig hozzászólást, néha-néha jólesik ( szoktam ám nagyon örülni, meg annak is ha új olvasóm van... :))))

      Törlés

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...