csütörtök, május 31, 2012

Statisztika kettő

Kreatív tevékenységem legnézettebb videójahttp://youtu.be/LLIcIRc5VHo :)
Sohasem gondoltam volna, hogy ez lesz a legnépszerűbb :) Mindig felfedezek valami érdekeset.
Sok helyen láttam, ki hogyan varrja be a cipzárt a neszesszerbe és mit mondjak.....
Gondoltam megmutatom , hogy szerintem így a legszebb. Ezek szerint  sokan gondolják így :)

Szívesen látlak benneteket a youtube oldalamon is :))
http://www.youtube.com/user/bk54apfel?feature=results_main

2 megjegyzés:

  1. Azért ez a legnézettebb videó, mert bénák vagyunk és reménykedünk, hogy megtudjuk a Nagy Sötét Titkot, és ez így is van.
    Megtudtam.
    A 90 %-osan kész cuccost elpostázom Katikának (ha kis eszem van, akkor összegyűjtöm őket, mert akkor olcsóbb a szállítási díj), és Katika bevarrja.
    Ja, aki imád kézzel varrni és tud is, annak igazán könnyű...

    VálaszTörlés
  2. Megvilágosodtam :) Köszi! :D Jöhet a csomag :))))

    VálaszTörlés

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...