kedd, december 20, 2011

Eddig megvolnánk...

a recept ( sk. másolva:) a http://receptek-liza.blogspot.com/2011/01/almas-kremes.html blogból.

Most éppen itt tartok, ha jól megfigyelitek még gőzölög a süti :)
Tegnap , szokásom szerint benéztem a http://www.receptlap.hu/szakacs_adatlap/431?id=&order=lgj oldalra, mondhatom jól el voltam a receptek nézegetésével és olvasásával, igy vacsira már csak joghurtot ettem egy kis keksszel :) De ezt a sütit kiírtam, még délután megakartam sütni, voltam is a boltban......kedves ismerősökkel futottam össze, az idő eltelt a sütés maradt mára :) Egy kicsit izgulok, kíváncsi is vagyok jó lesz e, mert szokásom szerint elnézek egyet -mást. Most például a sütő hőfokát hagytam nagyon alacsonyan és mikor veszem észre...amikor számításaim szerint kész kellene lennie.:D Mindegy, figyeltem és tovább hagytam sülni. Nemsokára elkészítem a pudingos krémet és holnap hozok nektek is:) Reggelig összeérnek az ízek!:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...