hétfő, október 31, 2011

Recept-próba


Addig addig olvasgattam, nézegettem a neten a Lecker.de oldalt, mígnem engedtem a csábításnak és megsütöttem az almatortát. Természetesen túró és puding is van benne :) Tegnap este szépen kiírtam a receptet / kézvel, mert még mindig nincs festék a nyomtatóban :) /, memorizáltam a receptet és reggel korán elfoglaltam a konyhát. Szépen előkészítettem a hozzávalókat és kezdődhetett a "munka".  Jót tett a koncentráló képességemnek, hogy németül van a recept :), de sikeresen összeállítottam a tortát. Mivel már sütöttem hasonlót / http://www.receptlap.hu/recept/pudingos_turotorta_3440 / nem ilyesztett meg a torta folyékony állaga. Sikerült szépen megsütnöm. Azóta hűl és "meózásra" vár.
Nemrég levehettem a tortaformát és készítettem addig is képet róla, hogy ti is lássátok :)  Milyen? Látványra? Szerintem nagyon jól néz ki és jónak is kell lennie ízre is, de......
ha mégsem, http://www.receptlap.hu/recept/regi_almas_4250, mégse maradjunk almás süti nélkül :)))))

2 megjegyzés:

  1. Látványra - mi más lehetne, mint guszta?
    Reálban szokott vásárolni?
    Reális, hogy drága minden ott...

    VálaszTörlés

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...