hétfő, október 24, 2011

Elkészült(em)



két nagy és egy kicsi táska. Na meg persze a piacon is voltam, sütöttem-főztem a hétvégén.:) Ma remek időnk volt, sétára kiválóan alkalmas, tehát irány a város másik vége... Természetesen a métáráru bolt.Vettem még egy pár színt a következő táskákhoz, mert varrás közben nagyon belejöttem a tervezgetésbe. Az elkészült táskákat elvittem megmutatni a lányoknak. Mit mondjak, a siker teljes! Különösen a kicsi táska tetszett nekik, kaptam az ötleteket, hogy készítsek még zsepitartót, neszeszert is a táskákhoz. Kérdezték mennyiért adom el , mert ők vennének tőlem, olyan szépen varrok stb. Szóval dicsértek nagyon. Aki ismer az tudja, hogy én nem varrok eladásra, tehát a táskáim megfizethetetlenek :).Ezeket a táskákat is ajándékba varrom, szívvel, szeretettel és "izgulok" mit fognak hozzá szólni.

1 megjegyzés:

  1. Kis táska, kis szív,
    Nagy táska, nagy szív?
    Változtathatna a szokásain (bár, megértem őket), mert így örökké kis pénztárcával fog rohangálni ;-)
    Tetszenek.

    VálaszTörlés

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...