csütörtök, szeptember 22, 2011

Palacsinta almás

Természetesen mindenkinek meg van a maga "titkos" receptje erre a finomságra. Nagyon sokféleképpen készítik és mindegyik finom.
Nálunk ez a nyerő :) Mint tudjátok elég unalmas sütögetni. Egyszer fogtam magam és csak úgy "natur" belereszeltem egy almát a tésztájába. Na azóta így kéri a család !
Részletesebben megnézhetitek a kisfilmemen. Ha kedvet kaptok ,  csináljátok meg ti is a saját "titkos" recepteteket vagy akár ezt. :)
http://youtu.be/7K5H-s3ET4w

1 megjegyzés:

  1. Az én titkos receptem az, hogy évekig béna voltam... akármilyen receptet próbáltam ki, nekem soha nem sikerült a tésztája (mármint, hogy nem jutottunk el egy normális kisütésig).
    Míg valahol hallottam, hogy keverjem össze a tésztát és hagyjam állni hűtőben pár óráig, vagy fél napot.
    Na, azóta vannak sikerélményeim.
    De, látom a főzős műsorokban, mindenki kikeveri és nekiugrik és már süti is... nem értem...
    Az almás jól hangzik

    VálaszTörlés

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...