csütörtök, szeptember 15, 2011

Fotózok

Az Indafotón is rajta vagyok, szebbnél szebb képek vannak ott. Én a kis kezdő csak ámulok és gyönyörködöm, jól ki tud kapcsolni. Most töltöttem fel néhány képet, amiket mostanság készítettem. A gépem nagyon jó...... volt. Arra a célra tökéletesen megfelelt amire annak idején vettem. Most mondjam, "kinőttem". :) Sok jó ötletem van, de ezekhez már nem tud annyit a gép. Álmodozom. Szeretnék egy nem túl drága, kezdő profi fotósnak való gépet :) A gyüjtögetést már elkezdtem, karácsonyra hátha sikerülne.
Ime a link amin megtudjátok nézegetni próbálkozásaimat, és biztatnátok, milyen ügyes is vagyok :)))))))
Na jó ez utóbbi csak vicc :)
http://indafoto.hu/jonatan/uton
http://indafoto.hu/jonatan/image/13152297-4d86ac51/424395

2 megjegyzés:

  1. Viccesen mondjuk ki, amit komolyan gondolunk, de nem merünk.
    Ezért voltak az udvari bolondok anno, megmondhatták a tutit a királynak anélkül, hogy lefejezték volna őket.
    Vagy nem így történt, de akit lefejeztek, az már nem regélhet...

    VálaszTörlés
  2. Még mindig mondogatom, hátha valaki komolyan veszi, jön a karácsony :)

    VálaszTörlés

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...