hétfő, augusztus 15, 2011

Elkezdtem


Elkezdtem egy újabb blogot, most már kellő tapasztalattal rendelkezem ezen a téren és persze azért is, mert most jöttem rá, hogy valamikor bejelentkeztem ezzel a profillal más blogokba is. Milyenek a véletlenek, most is egy nagyon klassz blogba akarok bejelentkezni követőként és nem a megszokott profilképet adta ki. Na gondoltam most már utána járok, hogy s mint  van ez. Szerencsémre "kockás" füzetecskémbe nemrégiben beírogattam minden jelenlétemet a neten és rövid keresés után meg is találtam a képhez illő profilt. Remélem most már nem fog más meglepetés érni és tényleg felirogattam  mindent, bár Nálam ezt nem lehet tudni :) A későbbiekben majd szépen megszerkesztem ezt a blogot is. 
Kedves követőim, leendő követőim, helyesebben mondva sok érdekes témára számíthattok ezeken az oldalakon a jövőben. Azokról a dolgokról fogok itt írni ami mostanság érdekel engem, könyvek, hobbi, főzés-sütés és még egyéb a minden napi életemet befolyásoló "tényzők".
Legyetek a vendégeim , írjatok véleményt és nézzetek be hozzám gyakran, szívesen látlak benneteket :)

1 megjegyzés:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...